Jedan od najvećih izazova s kojim se susrećemo kada je u pitanju Google Adwords je ograničeno korištenje znakova kod pisanja tekstualnih oglasa. Iako Google dopušta korištenje 30 znakova u svakom od naslova i 80 znakova u opisu ponekad nam se čini da nemamo dovoljno prostora za sve informacije koje bi željeli navesti u oglasu. U nastavku vam dajemo nekoliko savjeta kako pisati kada nemate puno prostora te kako da vaši oglasi budu zapaženi i na kraju povećaju konverzije.

 

  1. Koristite ključne riječi u svojim oglasima

Ljude često privuče ono što traže zato trebate ubaciti ključne riječi u svoj oglas. To ne znači da ljudi traže ključne riječi oni traže odgovore zato, ako znate kako napisati oglas koji će odgovoriti na njihove potrebe zasigurno ćete dobiti klik.

  1. Nemojte zaboraviti na Call to Action

Jedna od vrlo bitnih komponenata kod pisanja oglasa je Call to Action. Zašto? Zato što čitatelju poručujete što da napravi nakon što pročita vaš oglas. Pritom ne mislim da klikne na oglas već da napravi konverziju. To može biti poziv kao što je „naručite sada“ ili pak indirektan poziv na kupnju kao što je „pročitajte naše odlične recenzije“ i sl.

  1. Pružite pravovremene informacije

Zamislite da tražite neki proizvod ili uslugu i kliknete na oglas, međutim akcijska ponuda na koju ste kliknuli je istekla. Ne želite dovesti u takvu situaciju ni sebe niti druge zato budite ažurni. Ne samo da će vaš oglas biti zanimljiviji već će i biti relevantniji.

  1. Testirajte oglase

Nikada nemojte raditi samo jedan oglas za kampanju koju vodite nego ih napravite barem dva, a ako imate mogućnost onda i više njih. Uvijek testirajte nove verzije oglasa i na taj način ćete privući nove kupce i vidjeti koji oglasi bolje prolaze i imaju više konverzija. Eksperimentirajte s različitim pozivima na kupnju, različitim proizvodima ili uslugama koje nudite pa čak i targetiranju različitih skupina ljudi i gradova u kojima se prikazuju oglasi. Što više testirate, više ćete znati!