SEO i društvene mreže možda se na prvu ruku čine kao dva potpuno odvojena pojma internet marketinga, ali oni su itekako povezani.

SEO i društvene mreže

Često je pitanje imaju li društvene mreže izravan utjecaj na organske rezultate tražilica ili se radi o nekakvoj indirektnoj povezanosti. Postoje dobri argumenti za obje strane, ali ono što se zasigurno zna je to da Google obraća pažnju na svaku radnju na društvenim mrežama, kao što su lajkovi, retweetovi, shareovi itd. Iako je teško precizno kvantificirati utjecaj pojedinih radnji, kroz razna mjerenja i istraživanja pokazalo se kako Google te podatke prati i uzima u obzir.

Velika popularnost brenda na društvenim mrežama služi kao signal Googleu da se radi o respektabilnom i autoritativnom brendu, što pozitivno utječe na to kako Google pristupa rangiranju web stranice tog brenda.
Društvene mreže mogu biti zlatna koka za poboljšanje SEO strategije koju svi traže, a da toga možda nisu niti svjesni.

Indirektna izgradnja linkova (link building)

Link building će uvijek biti važan aspekt SEO-a, a društveni mediji mogu indirektno voditi na linkove. Na primjer, sadržaj koji objavljujete na web stranici trebali biste objaviti i na društvenim mrežama jer je tamo dostupniji široj publici, a na vašu web stranicu dovodi i novu publiku. Visoka interakcija korisnika sa sadržajem na društvenim mrežama je indikator kvalitetnog sadržaja, a Google voli kvalitetan sadržaj.

Link building aspekt kod društvenih mreža je najlakše uočljiv na Google+ mreži, gdje svaki javni +1 garantira izravni povratni link na web stranicu.

Rangiranje društvenih profila

Ako u tražilicu unesete neki poznati brend, primijetit ćete da će se među pri samom vrhu rezultata pretrage nalaze profili na društvenim mrežama. Google te profile prirodno gura prema vrhu, a isto vrijedi i za druge društvene mreže (ovisno o brendu).

seo-meme