Nakon provedene ankete Facebook je napokon dobio detaljnije podatke o sadržaju koji korisnici žele -odnosno ne žele vidjeti, a ta vijest bi trebala biti itekako zanimljiva vlasnicima stranica.

Facebook po već, ne znamo niti mi sami koji put mijenja News Feed algoritam kako bi korisnici izbjegli sadržaj koji im nije zanimljiv niti relevantan. Algoritam je rađen prema povratnim informacijama velike ankete u kojoj su korisnici Facebooka ocjenjivali sadržaj prikazan na njihovom News Feedu.

U kratkim crtama, korisnici će od sada vidjeti puno manjeg viralnog, a sve više kvalitetnog i relevantnog sadržaja.

“Na vrhu news feeda će se pojavljivati objave koje želite ili vidjeti ili koje ćete htjeti lajkati, komentirati ili podijeliti s prijateljima”, poručuju iz Facebooka.

Iako se većini ovo čini kao mala promjena, ne znači da nije značajna – pogotovo za vlasnike Facebook stranica. Vlasnicima stranica se preporučuje da izbjegavaju korištenje jeftinih click-bait fraza (“šokantno”, “nećete vjerovati”) kojima su do sada nabijali posjet svojoj web stranici.

Time je Facebook odlučio stati na kraj nekvalitetnom sadržaju te korisničko iskustvo staviti u prvi plan, a content marketing postaje sve značaniji u segmentu digitalnog marketinga. Podržavamo!