Instagram je najbrže rastuća društvena mreža s preko 300 milijuna svakodnevno aktivnih korisnika na kojoj morate biti prisutni, osobito ako nastojite skrenuti dodatnu pažnju na svoj brand i privući pratitelje. Prilikom otvaranja profila na Instagramu pomoću kojeg želite istaknuti vlastiti brand i predstaviti ga korisnicima ove društvene mreže, bitno je pripaziti na neke od sljedećih social media strategija koje će vam pomoći u prikupljanju, ali i zadržavanju followera te koje će osigurati predstavljanje brand u najboljem Instagram svjetlu.

  1. Kako će izgledati vaš profil na Instagramu?

Prije nego što se uopće pojavite na Instagramu, dobro je isplanirati barem nekoliko objava unaprijed i odrediti na koji će način vaš brand biti predstavljen budućoj, potencijalnoj publici te u skladu s tim napisati nekoliko zanimljivih rečenica u opisu profila – tko smo, zašto smo tu i čime se bavimo te koje ideje predstavljamo. Iznimno je važno pronaći svoje posebnosti – razloge zbog kojih se vaš brand razlikuje od svih ostalih! Ako ne istaknete svoje posebnosti na iskren, otvoren i jedinstven način, postoji velika šansa da će se vaš brand utopiti u masi i neće postati prepoznatljiv. Opisu profila svakako dodajte link na internetsku stranicu svog branda.

  1. Vaša ciljana publika je …

Važno je prije otvaranja Instagram profila razmisliti o svojoj publici i uvjeriti se da su ljudi kojima nastojite prodati svoj proizvod/uslugu ili predstaviti ideju doista prisutni na ovoj društvenoj mreži. Naime, više od 50% korisnika Instagrama ima između 18 i 29 godina, a 25% korisnika između 25 i 49 godina, pa ako se vaša ciljana publika ne nalazi u ovim okvirima, razmislite o alternativnim društvenim mrežama. Također, svakako obratite pozornost na savjete u vezi s vremenom objavljivanja postova – pokušajte shvatiti u koje je doba vaša publika aktivna te tome prilagoditi vrijeme svojih objava.

instagram-vrijeme

  1. Ne zaboravite jedinstven vizualni identitet

Kada ste definirali svoju temu, odnosno ideju Instagram profila, važno joj je prilagoditi vizualni identitet. Iznimno je bitno da se vaše objave pojavljuju konzistentno u određenom (odabranom) tonu i s dosljednim vizualnim identitetom. Primjerice, možete izabrati nekoliko glavnih boja (ili motiva) branda oko kojih ćete graditi svoje fotografije i buduće objave. Prikazujte svoje proizvode u autentičnom i prekrasnom okruženju, potrudite se oko kompozicije fotografije i ukupnog estetskog dojma svake objave.

  1. Kreirajte prepoznatljive hashtagove

Hashtagovi su izvrstan način za privlačenje novih followera i općenito povećanje awarenessa o vašem brandu. Započnite s prikupljanjem i objavljivanjem hashtagova relevantnih za vaš brand te nastavite s kreiranjem specifičnih, vlastitih hashtagova koje će korisnici uočiti u vašim objavama te ih početi koristiti kada komuniciraju vaš brand.

  1. Obavezno zahvalite svojim Instagram followerima

Podijelite svoje uspjehe s fanovima i obilježite dosegnuti broj followera. Primjerice, zahvalite svojim fanovima na podršci i ponudite im darivanje kada dosegnete prvu tisuću odanih pratiteljs. Nadalje, angažirajte se oko svojih followera, lajkajte njihove objave i podijelite inspirativne i ohrabrujuće komentare. U komunikaciji s fanovima uvijek budite transparentni, ne previše formalni i uvijek iznimno pozitivni – kako na Instagramu, tako i na ostalim društvenim mrežama.