Kako je Facebook danas najpopularnija društvena mreža, tako je postao i veoma snažna oglašivačka platforma pomoću koje se mogu ostvariti itekako dobri rezultati, bilo da je riječ o prodaji ili širenju svijesti. Evo što trebate znati o Facebook oglašavanju!

Aukcijski model kao i kod AdWordsa

Za svaku impresiju oglasa, Facebook prema aukcijskom modelu odabire oglase koje će prikazivati svojim korisnicima. Baš kao i kod Google oglašavanja, Facebook odabire oglase prema dva kriterija, a to su: maksimalni bid i AD performance koji se mjeri Relevance Scoreom. Tako se oglasi natječu jedan protiv drugog, a one koje je Facebookov sustav prepoznao kao najkvalitetnije i s najvećim bidom će i prikazati, tj. zabilježit će puno više impresija.

Ako uzmemo u obzir da smo napravili kvalitetan oglas te želimo da bude kompetitivniji u aukcijskom procesu, morat ćemo povisiti bid, tj. iznos koji smo spremni ponuditi za broj impresija ili klik na oglas. Ipak, Facebook neće trošiti naše novce uzalud te ćemo morati platiti onoliko koliko je potrebno da budemo iznad konkurencije. Na primjer, ako je našoj konkurenciji cijena klika 10 lipa, mi ćemo morati platiti 11 kako bi bili iznad njih iako smo ponudili 15 lipa. Cijenu bida možemo procijeniti tijekom kreiranja kampanje, tj. Facebook nam sam ponudi bid koji je dovoljan da nadjačamo ostale oglase koji targetiraju istu skupinu ljudi kao i mi. Minimalni bid koji možemo ponuditi je 0,01$, a minimalni dnevni budžet je 1,00$.

CPC i CPM model

Na Facebooku možemo birati između dvije strategije oglašavanja, a to su CPC i CPM, tj. možemo birati ili između plaćanja klikova ili prikaza 1000 impresija. Ako se odlučimo  za CPM (impresije) varijantu, Facebook će tako prikazati oglas skupinama koje su sklonije impresijama i obrnuto.

Vrste Facebook oglasa

Što se tiče krajnjeg cilja oglasa, na izboru imamo 9 vrsta, a to su: promoviranje objava, promoviranje stranice, dovođenje ljudi na web stranicu, povećanje konverzija na web stranici, instalacije aplikacija, povećanje interakcije u aplikaciji, promoviranje događaja, raznih ponuda i video isječaka.

U svakom slučaju ne smijemo zanemariti Facebook oglašavanje  jer uz kvaliteteno odrađeno targetiranje te uz atraktivne kreative oglasa možemo ostvariti itekako dobre rezultate.

Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte.