Pretpostavljamo da ste već upoznati s trenutnom ludnicom oko Pokemona pa nećemo previše duljiti o tome što je to i kako funkcionira. Jedino što valja naglasiti jest da igra ima više aktivnih igrača nego što Twitter – jedna od najvećih društvenih mreža – ima aktivnih korisnika. Zato bi bilo šteta ne iskoristiti ovu priliku u poslovne svrhe jer pitanje je koliko će ovaj cjelokupni Pokemon hype trajati.

Prije svega valja naglasiti da način na koji ćete iskoristiti Pokemon GO kao marketinški alat prije svega ovisi o vama samima, tj. o vašoj kreativnosti i mašti, a najbolji način je da skinete igru i pokušate nešto osmisliti sami.

Ipak, postoji nekoliko već opće privaćenih i isprobanih metoda. Pa krenimo redom!

  1. Iskoristite najbliži PokéStop

PokéStop je mjesto koje Pokemon treneri moraju posjetiti kako bi dobili dodatne Poke lopte, napitke i ostale stvari koje im trebaju za uspješan lov na Pokemone. Ako se u vašoj blizini nalazi PokéStop, iskoristite tu priliku i pozovite igrače.

Čak i ako PokéStop nije toliko blizu, uvijek možete iskomunicirati poruku tipa: „Nakon što ste posjetili PokéStop u velikom parku u Gajnicama, krenite 200 metara južno i osvježite se kod nas jer svi Pokemon treneri dobivaju uz kavu i besplatan kolač!“

  1. Bacite mamac za Pokemone

Ovo je zapravo i metoda s kojom smo se do sada najčešće i susretali. Bacite mamac na najbliži PokéStop pomoću kojega ćete privući puno Pokémona – a oni su glavni razlog zbog kojeg vidite masu ljudi koji bezglavo hodaju s mobitelima po gradu. Ukratko, što se više Pokemona se nalazi na vašoj lokaciji, to će tamo biti i više ljudi.

Igrači će na mapi vidjeti da je mamac aktivan na vašoj lokaciji, a životni vijek jednog mamca je 30 minuta.

Mamci će vas koštati samo nekoliko dolara, a osim što ćete na svoju lokaciju privući hrpu Pokemon trenera ujedno ćete dobiti i imidž tvrtke koja prati trendove i otvorena je za nove stvari.

 

pokemon-go-lure-cijena

  1. Organizirajte lov na Pokemone

Iako ovo zahtjeva puno više truda i posla nego bacanje mamca, zapravo je jako fora, a trud će vam se sigurno i isplatiti. Primjerice, možete izraditi Facebook event sa zadanim terminom gdje ćete pozvati sve svoje klijente i potencijalne klijente na zajednički lov na Pokemone. Hoćete li baciti mamac ili ćete organizirati neku rutu – to je na vama. Svima koji su se odazvali imate priliku podijeliti promotivne materijale, kupone itd.

Kao što smo već rekli, pitanje je koliko će ovaj hype oko Pokemona trajati, ali činjenica je da ovakav hype nismo vidjeli jako dugo. Zapravo ga je i teško usporediti s bilo čime. No sam podatak da je Pokemon u samo nekoliko dana postojanja prešišao Snapchat, pa onda i Twitter po broju aktivnih korisnika govori dovoljno samo za sebe.

Trebate li iskusnog Pokemon trenera koji će baciti mamac na vašu lokaciju, slobodno nam se obratite!