SEO je jedna od strategija koja se može implementirati u nekoliko tjedana, ali treba vremena da se u potpunosti savlada. Donosimo vam nekoliko učestalih pogrešaka koje se javljaju prilikom optimizacije te savjete kako ih jednostavno ispraviti.

 

1.  Nemjerenje konverzija i nepraćenje statistika

Velika posjećenost stranice nije jedina važna metrika na koju trebate misliti prilikom SEO optimizacije. Odabir pravilnih ključnih riječi koje imaju manji obujam pretraživanja u mnogim slučajevima dovest će do većeg broja konverzija upravo zato što su specifične i točno određene.

Jedini način da saznate što vam i kako donosi konverzije je da ih pratite pomoću alata kao što je Google Analytics i uspoređujete rezultate. Tako ćete znati kako optimizirati svoju web stranicu i na koji dio se trebate fokusirati.

 

2. Pretrpavanje ključnim riječima

U želji da se stranica pojavljuje visoko u rezultatima pretraživanja pokušajte odoljeti čestoj praksi pretrpavanja teksta ključnim riječima. Takav pristup narušava kvalitetu teksta, a neće vam donijeti višu poziciju u rezultatima. Štoviše, Google će vas zbog toga penalizirati.

 

3. Zanemarivanje ključnih riječi

Ako želite postići najbolje rezultate tada je redovno optimiziranje ključnih riječi jedna od najbitnijih stvari.

Budite specifični što je više moguće. Generičke ključne riječi dovest će vam puno prometa, ali koliko tih posjetitelja zaista traži ono što vi nudite? Znate kako kažu – manje je više. Zato izaberite nekoliko fraza koji će dovesti prave ljude na vašu stranicu. Tako ćete poboljšati svoj rang i kvalificirani promet.

 

4. Zanemarivanje sadržaja stranice

Stranice koje sadrže loše napisane tekstove ili imaju zbunjujući sadržaj često dovode do velikog napuštanja stranice i nisu relevantne korisnicima. Razmislite o dojmu koju će dati vašim posjetiteljima. Ljudi vrlo brzo mogu prepoznati je li sadržaj vrijedan ili nije. Prema tome, angažirajte ljude koji će objavljivati sadržaj na vašoj stranici koji je relevantan za područje kojim se bavite te koji će ljudi željeti pročitati.

 

5. Ostale česte SEO greške

Broken linkovi su linkovi koji više vode na destinaciju koja više ne postoji. Zašto Google kažnjava stranice s broken linkovima? Jer smanjuju doživljaj kvalitete stranice.

Linkovi na nekredibilne izvore ili stranice s lošom reputacijom i vašoj će stranici umanjiti kredibilitet.

Kopiranje sadržaja s drugih stranica. Teško je napisati originalne tekstove, ali vrijedno je potruditi se oko sadržaja na stranici. On treba biti dobro osmišljen, vaš i koristan vašim posjetiteljima.

Duplicirani sadržaj je sadržaj koji se pojavljuje više puta na različitim dijelovima vaše web stranice a predstavlja problem tražilicama prilikom odabiranja koju će verziju prikazati u rezultatima.