SEO optimizacija na društvenim mrežama nije lak posao i zahtjeva dosta truda i uloženog vremena, ali prednost takve optimizacije je što je dostupna svima.

Jedan od faktora koji sve više utječe na promociju ili pozicioniranje web stranice su društvene mreže koje su postale istinsko oruđe za promociju i značajno poboljšanje poslovanja.

Društvene mreže se koriste u više svrha:
– širenje svijesti o brandu
– promocija novog sadržaja
– stvaranje povjerenja
– održavanje veza s postojećom publikom te širenje iste
– istraživanja tržišta

Par ključnih obilježja i prednosti SOCIAL SEO optimizacije<!

Kad imate mnogo sljedbenika na društvenim mrežama poput Google+, Facebooka, Twittera ili slične mreže, stvarate vlastitu publiku koja će uspješno dalje promovirati vaš sadržaj te time povećati posjećenost vašoj web stranici.
S vremenom i povećanjem sljedbenika vaš sadržaj nalazi svoju publiku koja vas redovito prati i očekuje nove članke.
SEO optimizacija na društvenim mrežama nije lak posao i zahtjeva dosta truda i uloženog vremena, ali prednost takve SEO optimizacije je što je dostupna svima
Linkovi s društvenih stranica vam donose stvarni promet, dok linkovi koji se grade klasičnim načinom rijetko donose mnoštvo posjetitelja, cilj link buildinga je sasvim drugačiji, tj.ubrzano pozicioniranje u rezultatima pretrage ako se radi na pravilan način u suprotnom možete otići u kontra smjeru, što nije poželjno

Facebook

Svrha promoviranja brenda na mrežama poput Facebooka i Twittera jest slanje poruke o brandu svojim followerima te poticanje diskusije kako bi oni to proslijedili svojim prijateljima i širili dalje. Cilj je proširiti svijest o brandu i zadobiti povjerenje followera.
Facebook oglasi su izuzetno efikasan i povoljan način da se podigne vidljivost stranice na toj mreži, statistike oglasa možete pratiti, a postavke mijenjati.

Google+

Iako Google+ u Hrvatskoj nije pretjerano popularan, to ne umanjuje njegovu SEO vrijednost. Prva su Google krugovi koji omogućuju korisnicima da razdvoje svoje kontakte u različite grupe (obitelj, poznanici, prijatelji i sl.) što im omogućava izbor grupa kojima će poslati svoju poruku i umanjuje brige oko privatnosti. Na Google+ možete pratiti samo ono što vas zanima.
Treba naglasiti da je Google+ društvena mreža Googlea te kao takva dobiva poseban tretman u kontekstu optimizacije stranice.

Twitter

Twitter se značajno razlikuje od Facebooka – koristan sadržaj, odgovaranje na upite i kratke promo kampanje sastavan su dio kojima se brandovi služe kako bi proširili svoju publiku.
Na Twitteru se dijeli sadržaj s followerima, a koristan je za povezivanje s vodećim ljudima u industriji. Twitter ne dovodi toliko publike kao Facebook, ali uz veći broj followera i često dodavanje sadržaja može postati značajan kanal promocije. Dijeljenje nagrada korisnicima koji retweetaju određeni post je brz i jednostavan način da se raširi vijest ili steknu novi followeri.

Youtube

Tu je bitan vizualni materijal. Edukativni sadržaj ili promo, na Youtubeu s linkanjem relevantnih stranica podići će broj posjetitelja. Iako vi svoj sadržaj implentirate u same članke, podizanje tih videa na Youtube definitivno nije glupa ideja. Ako ne zbog prometa, onda to radite zbog optimizacije. Baš kao i Google+, Youtube je Googleova mreža te kao takva zasigurno dobiva poseban tretman u optimizaciji.

Iako Google trenutno ne uzima u obzir to koliko uspješno vodite stranicu na društvenim mrežama prilikom rangiranja stranice na tražilici, ne znači da neće u budućnosti, ali ipak sama prisutnost i redovno objavljivanje itekako daju rezultate. Nema razloga da u budućnosti i sama uspješnost vođenja stranice neće utjecati na rangiranje stranica, zato pametni brandovi ulažu u izgradnju društvenih mreža već sada.