Ljudi koji su bili na vašoj web stranici, a nisu ništa kupili, nisu izgubljena publika koju više ne možete dostići. Upravo Remarketing vam nudi doseg te publike.

Zbog limitiranog budžeta, potreba za dostavljanjem oglasa što relevantnijoj publici danas postaje sve varžnija, a upravo ovdje dolazi do izražaja snaga digitalnog marketinga.

Načina na koji možemo odrediti ciljanu publiku i plasirati im oglas je mnogo. A postoji li bolja publika od one koja je posjetila Vašu web stranicu? Tu na scenu stupa remarketing koji Vam omogućuje komunikaciju sa publikom koja je već bila na vašoj web stranici.

Ciljajući publiku koja je već posjetila Vašu web stranicu, omogućen vam je pristup korisnicima koji su već zainteresirani za Vaš proizvod ili uslugu. Ljudi koji su bili na vašoj web stranici, a nisu ništa kupili, nisu izgubljena publika koju više ne možete dostići. Upravo Remarketing vam nudi doseg te publike.

Google remarketing zna koje dijelove web stranice (proizvod ili usluga) je posjetitelj pregledavao i kada napusti vašu web stranicu, Google remarketing će mu i dalje nastaviti prikazivati vaše oglase. Moguća je izrada remarketing liste koja vam omogućava jasno definirane ciljeve. Npr. možete ciljati posjetitelje koji su bili na određenim dijelovima vaše web stranice ili posjetitelje koji su odustali od kupovine na određenim koracima do kupovine. Postoji mnogo metoda ciljanja Vaše publike, što remarketing čini jednim od najefikasnijih načina za podizanje vaše online prodaje.

Prednosti remarketinga:

  • relevantnost publike
  • efikasno podizanje online prodaje
  • može služiti kao reminder publici
  • moguće kreiranje remarketing liste, u skladu sa vašim osobnim ciljevima

 

Stoga slijedeći put kada se odlučite za on-line oglašavanje, sjetite se pitati i za Remarketing, jer možda je upravo to način da podignete Vašu kampanju na novu razinu.