Kako smo napravili prodajnu kampanju koja je osvojila nagradu MIXX – BEST IN SHOW

Cilj kampanje bio je povećanje klijentovih prihoda, a najveći izazov mali budžet za digitalno oglašavanje u odnosu na onaj kakvim raspolažu veliki igrači na tržištu telekomunikacija. Orijentirali smo se na performance kanale, odnosno na oglašavanje na Googleu i društvenim mrežama.

Precizno smo odredili ciljanu publiku i optimizirali kampanju tijekom njena trajanja putem A/B testiranja, dok smo u remarketing kampanji koristili najuspješnije kreative. Komunikaciju smo učinili maksimalno jednostavnom – simpatično smo karikirali osjećaje korisnika kad ih internet loše služi i jednostavno im ponudili spas u H1 telekomu.

Kakvi su bili rezultati? Pogledajte u videu!

U izradi kampanje sudjelovali su: H1 Telekom; Digitalist – Mladen Mileusnić, Luka Solenički, Ivana Butigan; Studio Limbus (produkcija) – Ivo Kolarić

Javite nam se i pomoći ćemo Vam u ostvarivanju Vaših poslovnih ciljeva