Finalist za nagradu MIXX u kategoriji BEST IN MOBILE

Željeli smo mladu publiku dovesti pred male ekrane, stoga smo odlučili progovoriti njihovim jezikom. Više od 85% mlađih od 25 provodi vrijeme na internetu dok gleda TV, pa je naša strategija bila kreirati second-screen mobilnu aplikaciju  koja im omogućuje da se zabavljaju tijekom gledanja showa uživo i još više vežu uz kandidate.

S obzirom na to da se već emitirao konkurentski show koji je imao svoju aplikaciju, cilj je bio prestići ih i ostvariti minimalno 30.000 preuzimanja. Korisnike smo potakli na sudjelovanje zabavnim pitalicama, triviom, kvizovima i zadacima. Aplikacija je otvorena preko 765.000 puta s više od čak 4.5 milijuna interakcijaRemarketing kampanjama prije emitiranja emisije korisnike smo privukli da gledaju show i poticali na dodatno korištenje aplikacije putem koje su mogli i glasati za svoje kandidate.

Tijekom samo 10  tjedana emitiranja, aplikacija je preuzeta 70.300 puta, čime je više nego dvostruko nadmašila ciljani broj preuzimanja, a nekoliko tjedana bila je i na broju 1 u Hrvatskoj na oba storea.

Kakvi su bili rezultati? Pogledajte u videu!

U izradi kampanje sudjelovali su: Digitalist – Mladen Mileusnić, Tessa Uhlik, Krešimir Drvar, Dominik Beber, Ivana Butigan; Digitalni tim Nove TV.

Javite nam se i pomoći ćemo Vam u ostvarivanju Vaših poslovnih ciljeva