Marketing blog

5 razloga zašto vam Google Ads kampanja ne valja

Puno je onih koji su AdWords kao oglašivački alat okarakterizirali ovim riječima: kompliciran, skup, neučinkovit, neisplativ. Rijetki su oni koji će priznati da je problem u njima samima pa će...

Što je bitnije – kreativnost ili performance?

Već se neko vrijeme u Hrvatskoj provlači pitanje o digitalnim agencijama vs „offline“ agencijama, ali vjerujemo da svi postaju sve svjesniji kako danas manje-više sve postaje digitalno i kako se bez...

Google Analytics – 5 smjernica za bolji content

Google Analytics je najpoznatiji alat pomoću kojega se može pratiti, mjeriti i analizirati aktivnosti korisnika i kao takav je neizostavan za sve koji žele sustavno pratiti procese na svojim...

Case study: Supertalent mobilna aplikacija

Finalist za nagradu MIXX u kategoriji BEST IN MOBILE Željeli smo mladu publiku dovesti pred male ekrane, stoga smo odlučili progovoriti njihovim jezikom. Više od 85% mlađih od 25 provodi vrijeme na...

Case study: NOVA TV – projekt Supertalent

Projekt Supertalent - Nagrada MIXX u kategoriji Cross Media Integration Supertalent se nakon 6 godina vratio na male ekrane, ali ovaj put i na digitalne kanale kako bi ostvario svoj cilj:...

Case Study: H1 Telekom – Potraži spas u H1

Kako smo napravili prodajnu kampanju koja je osvojila nagradu MIXX – BEST IN SHOW Cilj kampanje bio je povećanje klijentovih prihoda, a najveći izazov mali budžet za digitalno oglašavanje u odnosu...