Projekt Supertalent – Nagrada MIXX u kategoriji Cross Media Integration
Supertalent se nakon 6 godina vratio na male ekrane, ali ovaj put i na digitalne kanale kako bi ostvario svoj cilj: privlačenje mlade publike.
Uz učinkovito korištenje dosega portala DNEVNIK.hr i showbuzz.hr, digitalna strategija podrazumijevala je i povećanu aktivnost na društvenim mrežama. Osim na osvježenoj Facebook stranici, bili smo prisutni i na Instagramu, YouTubeu i Snapchatu gdje smo korisnicima ponudili široki spektar zabavnih i inovativnih sadržaja poput boomeranga, gifova, timelapsea itd.
Najveći izazov bile su live emisije, kad je sav sadržaj stvaran uživo. Primjerice, prvi smo u Hrvatskoj organizirali live streaming TV emisije preko Facebooka! Osim toga, osmislili smo i mobilnu aplikaciju putem koje su gledatelji mogli sudjelovati u stvaranju sadržaja live emisije.
Integriranjem sadržaja aplikacije u emisiju i obrnuto, ostvareno je 70 300 preuzimanja aplikacije čime je postala najpopularnija aplikacija u oba storea! A rezultati? U udarnom terminu Nove TV udio mladih povećan je za čak 32%!
Kakvi su bili rezultati? Pogledajte u videu!
U izradi kampanje sudjelovali su: Digitalist – Mladen Mileusnić, Tessa Uhlik, Krešimir Drvar, Dominik Beber, Ivana Butigan; Digitalni tim Nove TV.
